понеделник, 5 декември 2011 г.

Колко малки животинки,...а каква голяма радост....

Хеййййййй,....хейййййй......хеййййй!!!!

Днес искам да ви запозная с моите котенца !!! Те....всъщност не бяха мои, но....аз си ги присвоих!!!
Още с пристигането ни в България това лято, от една съседка разбрах, че току що се е укотила една бездомна котка с 6 котенца зад нашия блок! И...тъй като аз много обичам животните, бях много любопитна и отидох да видя къде е въпросната майка с котенцата!
При първата ми среща с тях, не можах почти нищо да видя, тъй като те бяха толкова диви и страхливи, че се скриха под едни греди и.... до там!

След като минаха няколко дни,.... една сутрин си пием кафенцето на тераската и...що да видя- от оградката се подава една черна главичка на котенце и...ме гледа като препарирано от страх!




....донесохме му млекце, но....то не посмя да се приближи! Затова му занесохме млекцето близо до оградката и....то го изпи!
На следващия ден- пак си пием кафенцето и...що да видя!!! През оградката се подават не една, а три глави...Пак по същия начин така нахранихме и трите котенца! На следващия ден станаха 4 малки котенца, а....вечерта се появи и майката....




И....така се започна! Окупираха ни тераската и ... ни чакаха всяка сутрин да се наспим и да излезем!!!
С течение на времето те започнаха да не се страхуват от нас, докато накрая ние решихме , че...вече са опитомени и ...може да опитаме да ги пипаме!!!
Първите опити....бяха катастрофални....Установихме , че...най-малкото котенце ,...най-много хапе!!! Ухапа първо дъщеря ми, после ухапа много жестоко моя съпруг, а....накрая и мен не пропусна да ме захапи по пръста, като му давах луканка.... На снимката съм го хванала....в крачка....

Но...и този хаплив период мина.....и после станаха невероятно милички и....ни се доверяваха по всяко време!!!Превърнаха се в нашите пухени играчици!
Сега ще ви запозная подробно с тях!

Това е всъщност... най-дребното, но...най-темпераментното котенце! Колкото добре позира за снимка....., толкова добре и ..хапе!!! То е....най-страхливичкото, но...за сметка на това и най-игривичкото!









Това е... второто котенце! То е най-красивото от всичките, но...е винаги недоверчиво!!!








Това пък е....най-мързеливото от всички котенца!!! Все му се спи...., все е уморено! Но,....когато става на въпрос за ядене - ... никога не го мързи! Първо е!!!


 

Ето го отново нашия фотомодел!!! Невероятно фотогенично! Явно... обича папараци....




Тук са.....на следобедна седянка!!!Следобеден масаж....., ако и вие се нуждаете от такъв- Заповядайте!







Какво ли .....толкова интересно гледат???










А....тука са дори и трио....





Още малко....и ще проговори....






Това е любимката на дъщеря ми!!!

Тука са....в цял комплект- с мама!!!!


Кой се е излегнал така???




Бебешка игра!!!


Майййййй...на някой му се спи???


Яяяяяяяя.....да видя кой шпионира тука???

Това е наистина- ...невероятно красиво коте и.....много чистичко!!!








Ооооо.....май....няма гладни тука???




И.....на това ако не му се казва луда игра...














Ахххх.....какъв любопитко.....Винаги всичко иска да знае! Да не пропусне нещо....


Какво ли толкова интересно наблюдават тези сладурчета???


И......в люлката е много удобничко......


Особено.....когато си се излегнал .....

Майчето има 2 огромни гуми , в които са насадени цветенца!!! Там....беше едно от любимите местенца за игра.....

 И....ето отново- затишие след буря!!! Мама е тук!!!




И....този приятел ви казва: ...Благодаря за времето , което ни отделихте!


 Успях на кратко ...или на широко да ви запозная с моите прекрасни палавници!!! Надявам се да сте се забавлявали и....да са ви харесали снимките , които направих с много любов!!!
Желая ви незабравим и позитивен ден!!!


Byeeeeee....byeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!




7 коментара:

  1. Tolkova sladki kotenza... As mnogo obi4am tesi 6ivotni!

    ОтговорИзтриване
  2. много сладки котенца.и аз си имам трички и две кучета
    разкошни снимки,уловили страхотни моменти
    поздравления
    хубава вечер и целувки

    ОтговорИзтриване
  3. Мири , аз много обичам животните и....за мен тези котенца бяха истинско приключение и удоволствие, докато си бяхме в България лятото! Сега са вече пораснали и майчето ми прави редовно клипчета с тях , за да им се порадвам!Аз обичам много и кученцата! Винаги съм си мечтала да имаме лабрадор за домашен любимец, но....тъй като много често пътуваме в чужбина и нямам възможност за това!
    Желая ти прекрасен Уикенд и те прегръщам!

    ОтговорИзтриване
  4. Плами , радвам се , че ти харесват и ти желая прекрасни почивни дни! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Страшни сладури! Много им сердвахме с децата! Благодаря за зареждащите емоции:)

    ОтговорИзтриване
  6. Радвам се, че ти харесват, Лулу! Вече са много пораснали от лятото! Приятен ден!!!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...