понеделник, 23 януари 2012 г.

Благодаря ви от сърце!














Мили сладки приятелчета, .....  днес.....няма да ви разхождам, .... нито ще ви готвя, ...... днес ще ви споделя едно подаръче, с което ме изненада моето слънчице и ..... което подаръче много си обичам!!! Какво мислите , че е то? Сладка лопатка за тортичка!!!
Получих го в тази нежна опаковка и .... ме грабна от самото начало!






 Не знам с какво това подаръче спечели така сърцето ми???
Дали с елегантния дизайн , който има или с .... това , че го получих от любимия си човек??? Но .... в крайна сметка ми стана една от любимите вещи в къщи!
Всъщност .... изглежда като обувчица, на която токчето е магнитно и може да се маха по всяко време! Но.... дори и без токче изглежда пак много елегантно ....  Надявам се, ..... да правя хубави тортички и сладкишчета и .... да му се радвам от сърце за в бъдеще! Не искам да си наричам подаръчето - Шпатула за торта , ..... защото ми звучи малко прекалено грубичко за моето нежно подаръче, затова го наричам лопатка за тортичка и .... я кръщавам Люсил! У нас ..... всяко нещо си има име! Всеки предмет, всяка играчка, всяко цвете....
Така , че. .... днес ви запознах с Люсил!


Снимчиците ми ..... не са перфектни, но .... са направени с много любов, за да добиете представа за .... моето сладко подаръче!





Надявам се ..... за напред ..... да ви радвам с вкусни лакумства, ..... сервирани с вълшебната ми лопатка!

И сега искам да споделя с вас, колко съм щастлива от наградите , които получих! Донесоха ми огромна радост!!!
Лети, Зиче,  Елексирче, Миме, Дианче, и Янче............ от цялото си сърце ви благодаря за честта, която имам , да ме удостоите с вашите награди !!!Те означават много за мен!
Радвам се, че ви имам и преливам от щастие! Още веднъж ви благодаря! Обичам ви!!!
Наградите са следните:




Трите стъпки за приемане на The Versatile Blogger Award са:
1.Благодарете на този, който ви дава наградата и линкнете блога му!
2.Номинирайте 15 блогъра за наградата и ги информирайте за това!
3.Споделете 7 неща за себе си!

Условията за The Liebster Blog Award:
Отново започваме с благодарности!
1. Линкнете сайта на блогъра, който ви е номинирал
2. Сложете наградата в блога си!
3. Изберете 5 други блогъра, на които да я предадете!
4. Посетете блоговете им и ги информирайте


Много се затруднявам , да споделя 7 неща , тъй като ..... не знам от къде да започна и ...... да не ви отегча, но.... ще опитам!!!

1. Обичм музиката, рисуването и .... всички изкуства, много съм любопитна на тема изкуство! Завършила съм Музикалната Академия в Пловдив, с обой и пиано! Рисувам, композирам музика, преподавам уроци по пиано и ..... дълги години преди това обикалях света, като музикантка - в Кипър, Австрия, Германия, Швейцария ... и ... къде ли не ... ! Беше хаотичен живот, но затова пък ..... много сладък!!! Обичам винаги да уча и да работя над личността си! Въпрекри , че съм на тези години, .... до миналия април учих информатика, а ..... сега искам да успея да взема швейцарските изпити за голямата Гьоте диплома, за да мога да работя като преводачака на съдебни дела!Затова , през февруари,... ще съм по-рядко с вас, но .....  през март ще компенсирам отсъствието ми!

2. Мразя да чистя всеки ден , защото съм на принципа -  къщата е да ми служи на мен, а .... не аз на нея! Гледаме да е в границите на нормалното , и не съм фанатична домакиня, но затова пък .... обичам много да готвя! Обичаме и гурме ресторантите и ....да опитваме нови и нови неща....

3. Когато пораснах и имах приятели, баща ми винаги ми се караше , че ...... имам приятел от много далечен град в България, но ..... накарая се самоуспокояваше и казваше .... "Е .... пак добре, като не е в чужбина??" Представяте ли си, ......  когато решихме да се женим с моето слънчице, колко ме беше страх да им кажа , че ..... ще се омъжа точно за чужденец? Но ..... всяко чудо за 3 дни...Викаха, охкаха, плакаха, но .... после като се запознаха с моята половинка и ... се успокоиха и го заобичаха от сърце!

4. Вече от 20 години съм омъжена тук в Швейцария , и .... мога да кажа, че ......  съм много щастлива, че макар и далеко , на 2000 км. от България, намерих половинката си! Никога не съм срещала през живота си други толкова благороден мъж, с толкова широка и прекрасна душа ...и обичащо  красиво сърце!

5. Носталгията ми е вечна спътница ..... Тук ... имам всякакъв луксус , но ..... винаги тъгувам за България и много , много ми липсва ......  Липсва ми всичко мило и родно, .... липсват ми роднините,  приятелите в България, липсват ми българските традиционни ястия .... като Каварма по радомирски, Сирене по тракийски, Катък, салатка Снежанка, таратор, подлучени тиквички..... Понякога ми се приисква.....да отида на пазар, на който се разнася пушека и аромата от кебапчета и кюфтенца на скара....Или .... да изпия дори една бозичка, но ...... няма! Тук в Швейцария, .... всичко е по-различно! Имат хиляди видове сиренета, но ..... нашето , българското го няма ..... Винаги го заместваме с гръцка Фета (за баничка), ...... В България има повече мазнинка в каймата , затова стават такива вкусни кебапчета .... Тук сме опитвали да правим кебапчета, но ..... не са същите , като българските, каймата тук,....почти няма мазнина.....
Липсват ми българските традиции, обичаи и песни ..... Тук хората са различни - не празнуват именни дни и подобни празници.... Те са като парафинени роботи, които се отдават само на работата си...

6. Обичам силните усещания! Дори миналата година се качих с моите хора на най-екстремните Monorail Silverstar  и blue fire Megacoaster, в Европа парк , в Германия!
http://www.youtube.com/watch?v=8tM4RRnpg8c&feature=related

7. Обичам много ..... да обикаляме света! Пътешествията са моя слабост! Миналата година бяхме в Тенерифа и в Майорка, по предната година бяхме в Африка - на остров Джерба, а после в Тунис, ..... където яздихме с керван камили и коне през пустинята Сахара! Тази година искаме да направим обиколка на Америка, но...... още не знаем как ще се наредят нещата, тъй като моя мъж ще води от май месец нов проект , на световно равнище, за интернационално пренасочване на ток и електрицитет между държавите....

Оххххххххххххххх........  дано не съм ви отегчила с моите 7 точки.....  Голяма бърборана съм- това е осмата точка!

Толкова съм объркана, .... не знам на кой да дам наградките, за да не обидя някой..... За мен ..... всички вие сте много важни, ... спечелили сте моето сърце и аз ви го подарявам, заедно с най-голямата си усмивка....
Аз съм много нова тук, и ....  всички ваши блогове ми харесват! Затова от сърце ви подарявам на всички наградките и ви желая .... бъдете точно такива каквито сте и......много , много щастливи!
Прегръщам ви!!!




И .... за раздяла искам да ви поздравя с едно видео, което се надявам да ви е интересно:

58 коментара:

  1. Бени, преди всичко да ти честитя подаръка! Прелест, много стилна лопатка! Очаквам с нетърпение тортичката, с която ще и направиш "сефтето" дето се вика на български:). С много емоции прочетох споделеното от теб и определено се радвам, че се открихме в този голям океан наречен интернет! Хубава вечер от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хеййййй....Кенди, не те познавам лично, но.....когато се появиш и.....винаги стопляш сърчицето ми с твоите коментари!Не знам точно коя си, но....знам , че много те обичам и се радвам , че те има и....че имам честта да съм част от приятелския ти кръг! Щастлива съм...., че ти е харесала Люсил и.....се надявам много скоро тя да ти поднесе нещо невероятно вкусничко!!!
      Прегръщам те силно, силно и.....ти желая една чудесна понеделнична вечер!

      Изтриване
  2. Албена, изключително увлекателно разказваш, за мен беше интересно да прочета повече за теб! :)
    Много елегантна е Люсил! Със здраве и удоволствие да я ползваш!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви, благодаря ти за милите и прекрасни думи! Възхитена съм от твоето блогче! С голямо удоволствие ти гостувам и ....то много често, ....до сега 2 пъти се регистрирах в него и....все не ми дава право на коментар! Толкова пъти опитвам и....все безуспешно!Дори , преди един ден помолих моя мъж, да направи някакво вълшебство , че да съм регистрирана, но.....и той не успя!Ще продължавам с опитите си , защото си заслужава- невероятно кулинарно изкуство създаваш,.....така финно , стилно и елегантно поднасяш всяко твое кулинарно творение, ....че оставам без думи..... Голям комплимент! Продължавай все така!
      Прегръщам те много силно и ти пожелавам много успешна седмица- изпълнена с много творчески кулинарни фантазии и щастие! Много поздрави и от Люсил! Скоро ще поднеса някаква вкуснотиика с нея! Целувки!

      Изтриване
    2. Благодаря ти, Албена! Съжалявам за причиненото неудобство! След направена регистрация в сайта ми е необходима и последваща активация от линк, който системата изпраща автоматично на електронната поща. Всичко това е една от многото антиспам защити. Активирам последната ти регистрация и с потребителското име и паролата от нея можеш да влезеш в сайта и да коментираш.
      Сърдечни поздрави с пожелания за прекрасен ден! :)

      Изтриване
  3. Бени ,когато влезна в твоя блог и се однасям в друго измерение. Така хубаво разказваш и показваш ,че не ми се тръгва чак.Връщам се по няколко пъти да разглеждам и препрочитам.
    Радвам се ,че те познавам миличка!
    Целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче, ....толкова съм благодарна за наградката ти! Ти си истинско слънчице , което изгрява на хоризонта и огрява всички ни и....ни дава много позитивна енергия...!!! Благодаря ти от сърце за това!Толкова се радвам , че те имам ! Бъди благословена и много , много щастлива! Ти беше първата, която ми подаде ръка и ме подкрепи за моето блогче, ....такива силни моменти......никога не се забравят!!! Днес цял ден беше отворено блогчето ти и....се чуваше редовно твоето сладко звънченце! Дори.....като преподавах пиано тази вече, ученичката ми ме попита , .....кое е това звънче!Радвам се , че те имам и ......те прегръщам много топло!

      Изтриване
  4. Golqma sladurana si!Radvam se ,kogato sre6tam 6taslivi hora,no nie s teb,Alben4e vinagi 6te taguva me za Bg,tq ostava na6ata rodina,ni6to ,4e giveem v civilizovani dargavi,taka 6te mine givota ni,6te se zaregdame v rodinata si i otnovo 6te se vra6tame ,za6toto decata ni sa tuk!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, благодаря ти за милите думи!Може би ....ти ме рабираш най-добре, защото имаме много общи неща!!!Много , много , много си права! Човек , където свие своето семейно гнездо- там преминава неговия живот!Щастливо и конфортно,но.... с много болка в сърцето - за родното! Има хора, които ....като отидат в чужбина и ....не искат повече да се връщат в България! Но.....ние не сме от тези! Ние винаги ще милеем за всичко родно и мило.....Едно време ..... аз се заричах , че......може всичко да е , но .....аз никога няма да се омъжа в чужбина! Сега осъзнах, че .....човек никога не трябва да се зарича! Никой не знае къде е неговия късмет! Всеки влак си има пътници и....никой не знае ,....на коя гара ще се качи неговия пътник! Но.....да сме живи и здрави!Макар и с носталгия- важното е да сме щастливи!Човек не може да има всичко на този свят и.....ние с теб трябва да ценим това , което имаме!
      Прегръщам те сърдечно и ти пожелавам една много успешна седмица!

      Изтриване
  5. Бени, винаги е топло и уютно при теб. Някак по-различно. Със затаен дъх изчитам преживяното, написаното. Господ те дарил и с дар слово.Прекрасен подарък имаш, много е елегантен и със здраве да го ползваш.
    А за носталгията те разбирам, макар лично аз да не съм в чужбина. Половинката ми се наложи да работи в друга държава, с други принципи,друга кухня и обичаи. И всеки път когато разговаряме усещам, че по-хубаво от родното няма. За съжаление трябва да заминем по чужди земи, за да осъзнаем и оценим българското. Жалко за всички ,които не разбират какво имаме тук в нашата страна.
    Пожелавам ти големи успехи да пожънеш през февруари и март ще те чакаме с нови сили, нови идеи и кулинарни подвизи. Ние няма да те забравим, не забравяй и ти за нас- всички твои виртуални приятели!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нинче, благодаря ти за прекрасните думи ! Винаги си много миличка с мен и затова ти подарявам една от най-големите си сърдечни усмивки! Аз съм много новичка в света на блоговете и.....понякога се притеснявам , да не ви отегчавам с моите публикации! Още съм ......като несигурно малко детенце, което не знае кое е добре и....кое не!Радвам се, че те е спечелила Люсил! Тя е наистина една прекрасна тортена лопатка, която си разглеждам почти.....всяка вечер!
      Ти си разбрала , какво е носталгията, ...от твоята слънчева половинка!Наистина няма нищо по-хубаво от родното! Човек ....като се роди на нечия земя....., той пуска дълбоки корени в нея! И..... нищо не може да полее тези корени ,....освен ...родната вода!!! Аз винаги съм ценяла хубостите на нашата Родина и всичко което имаме , но.....просто тук в Швейцария намерих любовта си... Не се омъжих тук , за да избягам от България, а....защото тук беше късмета на моята любов!
      Много си права! Жалко е , че в момента стандарта на България е такъв , че принуждава хората да намират разрешението на проблемите си в други държави, но....времената са такива! Въпреки всичко.....надеждата е тази , която умира последно! Аз вярвам , че много скоро ...България ще тръгне прогресивно напред!!!
      Благодаря ти за коментара и ти желая много настроение и хармония през тази седмица!Сърдечни целувки!

      Изтриване
  6. Бени,миличка беше ми много приятно да се запозная с Люсил,да ти е честита новата приятелка и дъъълго време да си служите взаимно и приятно
    обожавам да влизам при теб,толкова много настроение и красота,с нетърпение очаквам всяка следваща публикация
    а сега като прочетох споделените неща,те харесвам още повече
    видеото е невероятно,гледах с интерес това изкуство
    желая ти да постигнеш всичко,което си запланувала,защото го можеш и го заслужаваш
    спокойни сънища миличка и един невероятен утрешен ден

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хеййййййй.....Мирче, знаеш ли колко много ме зарадва с твоята наградка? От цялото си сърце се зарадвах! Благодаря ти много , много за нея! Радвам се , че те е грабнала Люсил и.....се надявам наистина с нея да сервирам вълшебни работи!
      Радвам се , че и ти се интересуваш от изкуства! Аз обичам да рисувам и с ютия! Не знам дали си запозната с тази техника? Ето едно видео , за да добиеш представа:
      http://www.youtube.com/watch?v=eWoicoTJXmQ
      а,....останалите си картини съм ги нарисувала с акрюлни и маслени бои-
      това ми е страницата в интернета
      http://www.albena-weibel.ch
      Благодаря ти за топлите думи! Прегръщам те много, много силно и ти желая един невероятно хубав вторник!

      Изтриване
  7. Бени, и аз като теб съм нова в кулинарното пространство,така че не си сама.С такъв интерес прочетох всичко,което си споделила с нас на един дъх.Лопатката е много сладурска и още повече ,че е подарена от любим човек.И моята половинка обича да ме изненадва с подобни жестове,които са много мили.Наистина ти липсва всичко родно,след като живееш в друга държава,но такъв е живота.Аз сега си спомням как майка ми плака когато разбра ,че ще напусна Пловдив и ще живея в София-голяма мъка е за всеки родител раздялата.А с години и ние започваме да го усещаме.
    А клипчето което гледах ме изненада толкова много-невероятни цветова за толкова кратко време-красота...
    Желая прекрасни моменти с любимите ти хора и много успехи в семейството!
    Топли ,приятелски прегръдки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, ....изобщо не си личи , че си нова..... Имаш страхотен блог и....готвиш със такъв замах вкуснотии, че....никога не бих си помислила , че си нова!Радвам се, че ти е харесала Люсил!И аз като теб...... много се радвам на малките жестове, подаръчета и изненади! Никога не търся голямото щастие, защото знам , че то е навсякъде около мен, раздробено на много ,много ....малки радости! Когато ми разказа за майка ти, как е плакала,.....се сетих ... как плака и моята майка , когато и казах , че ще се женя в чужбина....Охххх....не беше лесничко... Наистина е много тежка раздялата между родители и дете.....Аз не искам да си представя, .... как ще бъде,....когато моите деца са големи и решат да си поемат самостоятелно пътя....????
      Радвам се, че ти е харесало видеото! След като обичаш ярките и красиви цветове ,...искам да те поздравя с това видео:
      http://www.youtube.com/watch?v=AuWvwf6gLU0&feature=relmfu
      Обичам пеперудите и тяхната екзотика! Надявам се да ти харесат!!!
      Благодаря ти за топлите думи! Желая ти много настроение през тази прекрасна вторнична вечер и ти изпращам сърдечни целувки!

      Изтриване
  8. Бени, честит подарък!
    Люсил е много фотогенична!
    Беше ми много приято да прочета за теб, голяма си бърборана( в хубавия смисъл разбира се:)
    Пожелавам ти успех на на изпитите, ще стискам палци!
    Целувам те мила*) и ти пожелавам един чудесен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце, наистина съм барборана от класа! Като започна и....се забравям! Когато се запознахме с моя мъж,....той беше толкова пестелив с приказките , че....веднъж минахме 300 км и......аз нарочно не продумах дума, за да видя ...той ще заговори ли пръв??? Не,....това беше резултата! След като се омъжих за него,.....толкова много се промени, че....сега е по-голям бърборан и от мен! Не мога да му затворя устата!
      Благодаря ти от сърце за прекрасните пожелания, ще се опитам да смеля набързо изпитите, за да съм отново с вас!!! Нека днешната вторнична вечер е.......много вълшебна за теб и твоето семейство, изпълнена с топлина и много , много любов и романтика! Сърдечни поздрави и целувки!

      Изтриване
  9. Страхотно! Честит подарък, със здраве да си го ползваш!:)
    На това влакче, не бих се качила никога. гледайки клипчетата, направо лошо ми стана - особено на второто и третото:)
    Доста интересни неща научих за теб и ми беше приятно:)
    А последното клипче е много интересно. Хората от какво ли не правят красоти:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хеййййй....сладичко Коконче, благодаря ти за миличките думи! Изживяването на тези влакчета е ......уникално! Те се набират с ракетна скорост- .....с главите нагоре, с главите надолу.....нямаш време да осъзнаеш... какво става! Адреналина скача до безкрай, но...точно това е сладкото усещане! Всяка година ходим по един път до Европа парк и опитваме всичките банове!Има само един бан, на който се качих само веднъж и никога няма да опитам- това е руската станция Мир!Представяш ли си...... с гръб да летиш надолу...... Беше нещо ужасно!
      Коконче, ако ходиш в Европа парк опитай непременно Euro Sat - страхотен бан е- в огромна палата- ти пътуваш през цялото време в тъмно, и ....е много красиво с лъчовете които постоянно се появяват! Изживяването е невероятно!
      http://www.youtube.com/watch?v=lxQ2UBjKXpo&feature=related
      Желая ти една крависа и романтична вечер и те прегръщам силно!

      Изтриване
  10. Подаръкът ти е фантастичен,Албенче!Мечта за всеки кулинар!Страхотно фин и елегантен,и така красиво опакован!
    Съпругът ти е наистина голям естет,щом ти е избрал този подарък!
    Всичко споделено не само не ме отегчи,но ми беше много интересно,благодаря!
    И не страдай толкова за тук,защото това,което нямаш е в пъти по-малко,от това което имаш там!
    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Елексирче, от сърце искам да ти благодаря за твоите наградки- много ме ощастливиха! С теб се познаваме от скоро и то виртуално, но.....знам , че си такова слънчице, което ....ми доставя винаги огромна радост с кулинарните си вълшебства, прекрасните си думи и коментари! Благодаря ти ! Както е казала Майка Тереза- „Добрите думи може да са кратки и лесни за казване, но ехото им е наистина безкрайно.“ 
      Желая ти една хубава , изпълнена с вълшебни моменти вечер и...нека утрешната сряда да е голям празник за теб! Прегръщам те силно!

      Изтриване
  11. Много мило ми стана докато четях публикацията ти. Чак тук усетих емоцията ти:) Поздрави, Бени!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зори, много се радвам , че съм те докоснала с моята публикация! Аз съм наистина....една емоционална бомба, която ....почти ежедневно експлоадира! И....Люсил и наградките бяха фитила за експлозията в тази публикация!Прегръщам те много топло и ти желая една незабравима щастлива вечер!

      Изтриване
  12. Бени, влюбих сe в Люсил! Чудесен подарък, поздравления за избора на твоята половинка! Честити награди, имаш двечки и при мен ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Янче, благодаря ти за чудесните думи! Радвам се, че си харесала Люсил!Аххххххххх......как ме зарадва , че и от теб имам наградки! Сега ще ти дойда на гости в блогчето да си ги взема! Благодаря ти от сърце за тях! Много си миличка!!! Прегръщам те от сърце и ти желая много красива сряда!!!

      Изтриване
  13. Бени, честито !Много хубав подарък си получила и ценен щом е подарен от любимия човек.Да си го ползваш със здраве и скоро да ни изненадаш с някое кулинарно вълшебство!Всеки път е удоволствие за мен да чета увлекателните истории ,които ни разказваш.Винаги е приятно при теб!
    Желая ти слънчев ден, изпълнен с много приятни емоции !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сладко Мирче, благодаря ти за прекрасните редове! Както винаги си много миличка! Радвам се , че не съм те отегчила с моето "бърборене"!И на мен ми е много приятно при теб , в твоето блогче!Сърдечни прегръдки от мен и пожелание за една красива и вълшебна сряда!!!

      Изтриване
  14. Бени, толкова интересни неща си ни споделила. Лопатката е великолепна, още по скъпа става щом е от любим човек. Пожелавам ти да си все така обичана и щастлива с човека до теб. Да споделите много вкусни моменти с изящната Люсил. Винаги ми е много интересно да надниквам при теб. Прегръщам те и ти пожелавам весел и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели,....наистина подарък от любимия човек няма цена! Той е безценен, какъвто и да е- малък или голям!!! Благодаря ти за чудесните пожелания и ти обещавам , че скоро ще видиш Люсил в акция! Винаги се радвам на твоето присъствие и си добре дошла при мен! Желая ти много настроение и усмивки през тази прекрасна вечер! Сърдечни целувки!

      Изтриване
  15. Бени ,честита ти лопатка!:) Направо ми останаха очите в нея! Да си я ползваш със здраве!
    Много интересни неща научих за теб. Прекрасно видео в края!
    Хубава седмица, мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хеййййй.... Траянче! Много се радвам , че Люсил е погалила погледа ти!!!Благодаря ти сърдечно за прекрасните думи и пожелания! Прегръщам те силно и ти желая прекрасна и щастлива сряда!

      Изтриване
  16. Бети, прекрасен подарък - пожелавам успешно сътрудничество с Люсил и да ни радваш с много вкусотии :) Честити наградки и наистина ми беше много интересно да науча повече за теб - лъчезарен и отворен към позитивното в живота човек! Успех с изпитите! Стискам палци! Прегръдки и усмихнат ден от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сърдечно ти благодаря , Габи! Още тези дни ще пусна Люсил в действие!!! Благодаря ти и за чудесните пожелания! Няма да бъде лесно с тези изпити през февруари, но....за това са изпитите- ...за да ги взимаме!Желая ти много прекрасни минути тази вечер и.....много щастие и красота през утрешния ден! Сърдечни прегръдки!

      Изтриване
  17. Здравей, Албена!
    Страхотен подарък - сигурна съм, че е избран с много любов от любимия, знаейки за твоето увлечение в кулинарията! Интересна лопатка за торта, не бях виждала такава :)
    Честити ти награди, още много да получиш! Интересна и динамична личност си ти, а най-много ми харесваш заради позитивизма, който излъчваш.
    За традиционните ястия, които ти липсват - Каварма по радомирски, Сирене по тракийски, Катък, салатка Снежанка, таратор, подлучени тиквички, боза .... - всичко това можеш да си направиш там, защо не пробваш? Е, сиренето няма да е бг, но с Фета също става добре за печене.

    Успех на изпита и хубав ден ти пожелавам!
    Пепа

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хеййййй.....Пепче, радвам се , че ти е харесала Люсил! Аз наистина съм много позитивна личност, както ти ме наричаш, но....и при нас понякога има дъждовни дни! Но.....това е добре, че.....след всеки дъжд- слънцето изгрява високо на хоризонта и ни огрява отново позитивно! Ние си правим тук много български ястия, но.....не е същото, както да си хапнеш сладко в родината! От друга страна , тук има също голямо разнообразие , на продукти- тукашните сиренца са също много вкусни!
      Пепи, пожелавам ти една много забавна и приятна вечер и те прегръщам силно!

      Изтриване
    2. Благодаря ти!
      Е това вече да ги хапнеш на родна земя наистина е друго :)
      Нищо де, като си дойдеш :)
      Хубава вечер и на теб!

      Изтриване
  18. Прекрасно малко бижу си имаш! Чудесен подарък от любим човек- да ви нос и много вкусни парчета торта в чиниите и много щастие в очите, когато сте заедно!

    Беше ми интересно да прочета повече за теб :-)

    Приятен и слънчев ден,

    Буба

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бубе, наистина е като бижу, ...на живо е още по-сладка , отколкото на снимките! Интересното е , че стои и с токчето и...без токчето в тази позиция! Истинско вълшебство е!От сърце ти благодаря за позитивното и толкова красиво пожелание! Усещам , че си прекрасна поетична натура!!! Желая ти една вълшебно хубава вечер и те прегръщам сърдечно!

      Изтриване
  19. Албенче, какъв страхотен човек си ,мила! Благодаря ти за споделеното и се възхищавам на духа ти ! Знам как е в чужбина ! А лопаткатаааааааа .....искам и аззззз :)))...чудна , чудна е тази Люсил :))!
    Хубава и топла вечер и голяма ,силна прегръдка от мен !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еххххххх.....Вчнче, радвам се , че моята Люсил те е докоснала! Наистина е много екслузивна и добродушна лопатка! Каквото наготвя- това ще носи,....послушна и вярна!Прегръщам те силно, силно и ти желая една много хармонична и красива вечер!!!

      Изтриване
  20. Наистина ти е страхотно подаръчето.Как да не му се радваш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нелка радвам се , че ти харесва подаръчето!Наистина му се радвам от сърце! Понякога най-малките неща доставят най-голямата радост! Желая ти една много хармонична и красива вечер и те прегръщам сърдечно!

      Изтриване
  21. Люсил е прекрасна! Много тортички да нареже :))
    Честити награди! Беше ми много интересно да науча подробности за теб. С нетърпение чакам да разкажеш за пътешествията си. И аз много обичам да пътувам. Засега повече виртуално ;)
    Поздрави и пожелания за хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, благодаря ти за милите думи! Радвам се, че и ти обичаш пътешествията!Толкова съм любоптна , искам да видя всичко в този свят, въпреки , че ми е ясно че,..... един човешки живот е прекалено кратък за това! Такива красоти е създала природата , че.....колкото и да обикаля човек, все не му стига време за да им се насити!
      Нека тази вечер е изпълнена с много прекрасни мигове за теб! Сърдечни прегръдки!

      Изтриване
  22. Разкошен подарък,Бени!
    Много,много ми хареса!И напълно заслужен от слънчева и мила дама като теб!
    Беше ми наистина интересно да прочета за теб!
    Стискам палци за изпитите!Сигурна съм, че ще се справиш!


    Хубав и усмихнат ден,мила Бени:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Albena, чудничък подарък си получила и то с много любов! Прекрасен разказ по 7 точки:)))Честито награди! Успех желая във всичките ти проекти и начинания! Лека вечер и прегръдка:)

      Изтриване
    2. Леви , благодаря ти за топлите , слънчеви думи! Възхитена съм от тортата ти- мече и от новата ти тортичка с цветенцата....!!! Невероятна майсторка си!Продължавай все така! Пожелавам ти един много романтичен и кулинарно творчески четвъртък и те прегръщам топло!

      Изтриване
    3. Цвети, радвам се, че ти е харесало моето подаръче и че, не съм те отегчиа с моите 7 точки (те май....станаха много повече от 7)! Благодаря ти за прекрасните пожелания !!! Желая ти много настроение и щастие през днешния ден! Сърдечни прегръдки!

      Изтриване
  23. Албенче, страшно страхотен подарък!! Наистина много красив и оригинален, със здраве да си го ползваш и ще чакам лично аз рецепта за някоя вкусна и мноооого калорична тортичка, аз не съм по диетите, спокойно и смело пиши! ;))
    Много хубави неща прочетох за теб, някои прилики открих и някои разлики, но всичко прочетено само затвърди представата ми за теб. От сърце ти стискам палци за изпитите, ще ги вземеш, къде ще ходят, какво като са швейцарски! :) После непременно да се похвалиш!
    Много хубава, спокойна и влюбена вечер ти пожелавам!
    Bisous :)

    ОтговорИзтриване
  24. Благодаря ти сърдено, Мими!Толкова мили пожелания! Радвам се, че ти е харесала Люсил и ти обещавам , че ..... много скоро тя ще те изненада с парче вкусна торта! Аз също не съм по диетите и....доста съм се закръглила покрай всички празници! Особено този месец,....почти всеки ден беше някакъв празник! А....ние с моето слънчице, празник не пропускаме!Обичаме да празнуваме и да се разглезваме с вкусни неща! А....когато нямаме повод за празник,....тогава си намираме- празнуваме, че е....понеделник, вторник , сряда...
    Пожелавам ти един много хармоничен и пълен с приятни моменти четвъртък! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  25. Албена, елегантна Люсил ще бъде великолепно допълнение към твоите прекрасни сладки изкушения,
    прекрасен подарък и още по-прекрасен жест.
    Честити награди, беше ми много интересно да прочета повече за теб - много сърдечно, трогателно и мило.
    Сърдечни поздрави, прегръдки, хубав и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  26. Дианче, много ти благодаря милите думи! Щастлива съм , че ти е харесало моето подаръче! Прегръщам те много силно и ти желая много настроение и приятни моменти тази вечер и....един щастлив Уикенд!!! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  27. Мила, Бени, аз си мислех че съм единствената, която си кръщава цветята и разни други любими вещи из къщи! :-) Твоята Люсил е прекрасна! Пожелавам ти да вземеш преводаческия изпит и през март да се завърнеш с пълна скорост!
    Поздрави и усмихнат уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени,......у нас всяко нещичко си има име, ....така сме свикнали! Радвам се, че и при теб е така- ....това винаги внася настроение и емоция! Радвам се , че ти е харесала Люсил и ти благодаря от сърце за чудесните пожелания!!! Желая ти много настроение през днешната неделя и те прегръщам сърдечно!!!

      Изтриване
  28. Здравейте Албена!
    Беше ми много приятно да се поразходя из твоя свят!Харесаха ми снимките,разказите и емоцията с която бяха поднесени.Всичко при теб е прекрасно!Желая ти здраве и много слънчеви усмивки!
    Дани

    ОтговорИзтриване
  29. Бени надявам се ,че си изкарвате много весело,чакам те с нетърпение!
    Каня те при мен приготвила съм ти изненада!:)
    http://qni.blogspot.com/2012/01/blog-post_29.html

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мирче, благодаря ти от сърце за наградката! Много , много си миличка! Прегръщам те много силно и се радвам много , че те има!!!

      Изтриване
  30. Толкова приятно ми беше да чета поста ти! Ти си много интересен и позитивен човек! Сигурна съм че в края на февруари ще ни се похвалиш с поредното постижение! Люсил е много елегантна!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...