петък, 21 ноември 2014 г.

Моите експерименти..... край нямат....




Хейййййййййй...... сладки приятелчета,днес ще ви покажа как арнажирах букет за моя приятелка!!!С много любов и от все сърце! Тъй като розите са едни от любимите ми цветя- реших , че те ще преобладават в моя букет!!!



За тази цел.... купих рози в различни цветове, като.... оранжевия цвят избрах за доминантен!!!







... за да изглежда завършен букета.... избрах тази панделка!!!



Розите наредих ето така!!!Сложих бели и сини цветенца по периферията, за да контрастират с розите!!!Много хора твърдят, че оранжево , червено и розово са цветовете, които се хапят и не си подхождат, но.... аз ги намирам за чудесно съчетание!!!







И .... докато правех букета се любувах на всяка една от розите и.... се възхищавах на прекрасно съчетаните цветове от природата!






Подарявам ви тази роза от сърце и.... с нея се разделям за днес с вас, като ви прегръщам силно , силно и ви желая един хубав Уикенд!


8 коментара:

  1. Бени, щастлива е приятелката ти с този прекрасен букет, наистина направен с много желание и любов!
    Поздрави и приятен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти сърдечно!И за теб бих направила такъв букет!!! Сърдечни прегръдки и щастлива седмица!!!

      Изтриване
  2. Бени, това е истинска прелест! Поздравления и за прекрасните снимки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се , че ти харесва!!!Желая ти много настроение през цялата седмица и те прегръщам сърдечно!

      Изтриване
  3. Хей, сладко приятелче, радвам се на всяка твоя публикация!!! Розите и на мен са ми любими, излишно е да казвам, че ми напълни душичката:))) Прегръщам те!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хеййййййй.... сладко приятелче ... и твоите публикации са чудесен подарък за мен! Прегръщам те силно , силно!

      Изтриване
  4. Много,много красота блика от тук-прекрасен букет си сътворила,Бени!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе,цветята са .... едно от най-хубавите сътворения на природата и винаги ме фасцинират! Радвам се , че ти харесва букетчето! Сърдечни целувки и пожелание за слънчева и щастлива седмица!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...