събота, 11 август 2012 г.

Фрезиите- моите любими цветя...






Хеййййййййййй...... сладки приятелчета,.....  днес искам да споделя цветния аранжимент, който си направих с едни от любимите мои цветя- Фрезиите!!!




Една моя приятелка ми донесе от Япония.... оригинални подносчета за Икебана и..... 3 желязни поставки, на които се стабилизират цветята, в целия комплект имаше и..... камъчета, които са с невероятни мостри- много красиви!!!..... Не можете да си представите.... колко щастлива ме направи този подарък! Наистина..... експлоадирах от щастие!!! Подари ми заедно с това и ..... една книга на английски- ... училище, в което точно се описва техниката на Икебаната!!!
Затова .... реших , че сега е мометна...... от сега нататък...... да си правя всяка седмица по един цветен аранжимет в къщи!!!
За това не са необходими много цветя..... Понякога.... дори и с 1 цветенце.... става прекрасно.....



 Много обичам любовната поезия на Миланов, ...дори и в нея се възпява .... нежността на фрезията...


Тази сутрин,
небето, е толкова синьо,
тази сутрин, 
ти си с блуза от бяла коприна,
приеми стръкче цъфнала фрезия,
ако щеш наречи го поезия. 
Този ден аз си мисля за тебе,
днес аз съм от тебе обсебен,
днеска искам цял ден да те глезя,
ако щеш наречи го поезия. 
Идва вечер, ето слънце залезе,
в стаята тъмно е, Кой ли сега влезе?
В мрака на смъртта аз се плезя,
ако щеш наречи го поезия. 
Пак е сутрин,
и небето е синьо!
Тази сутрин, 
пак си бяла в коприна,
и ми шепнеш: „Диагноза - поезия”? 
Приеми стръкче цъфнала фрезия!





Обичам Фрезията, .... заради нейната красота и нейния аромат!.... Изящния и мирис.... ме омайва винаги.... Тя е наистина едно от най-нежните и чаровни пролетни цветя!!!
Тя произхожда от Южна Африка и носи името на немския лекар и ботаник  Фридрих Фреезе. Популяризацията и..... започва  в началото на XX век.Тя не цвете, което....обича яркото слънце, а.... обича закътани и полусенчести места.  
   В БГнет прочетох , че... в Скандинавската митология фрезията е израз на безстрашие, което много ме учуди:
Дори и нежността може да бъде безстрашна. Ние мислим, че е крехка, а тя е безстрашна, защото над всичката наша волевост, над всичката наша дори грубост идва нежността, която ни покорява. Фрезията е и настойчивост

   Победа или равновесие - между физиката и психологията, това е Скорпионът, който в Скандинавската митология се символизира с цветето фрезия. Първата декада на Скорпиона - това е фрезията.
   Фрезията - ароматната южноафриканска принцеса е слязла от високите плата на Кейптаун и наистина е цвете, достойно да краси главата на всяка принцеса. Със своята изящност, невероятен аромат и кичести цветове. Тя носи послание на младост, свежест, свобода и наред с това на елегантност, знатност и изтънченост.



Хейййййййй..... сладки приятелчета,..... това беше всичко от мен за днес!!! Желая ви много фрезийна красота и щастлив аромат през днешния ден и ви прегръщам топло!!!

Byeeeeeeeeeeee......, byeeeeeeeeeeeeee.....!!!

6 коментара:

  1. Честит подарък, Бени! Страхотна икебана си направила! Тук фрезии само по 8-ми март:)

    ОтговорИзтриване
  2. Добре си живееш ти, Бени! И много красиво;)
    Поздравления за хубавата икебана и чудесен подарък!
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз много обичам фрезии Албенче, страхотен подарък и чудни снимки, накара ме да се усмихна в днешния натоварен и далеч не весел ден! Благодаря ти и много усмивки и все така красиво и ароматно да е край теб!

    ОтговорИзтриване
  4. Бени, много красив подарък си получила!
    Ще ми бъде много интересно да покажеш и други композиции.
    Преди време ходих на курс по икебана. Но беше доста отдавна и не си спомням много неща, но бях доста запалена.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Най-най-любимото ми цвете,Бени,обожавам аромата на фрезии!Толкова са нежни,деликатни,ненатрапчиви,крехки,а какъв мощен и опияняващ аромат имат!
    Блазе ти за този подарък,наистина е страхотен!Винаги съм си мечтала да аранжирам подобни украси,ще трябва да си потърся и аз такъв комплект!Справила си се с аранжировката перфектно,много ми хареса!
    Прегръдки и да знаеш,че ми липсваш тук и при мен! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна е икебаната! Това древно изкуство е много разтоварващо, а и прекрасна украса за дома. И аз обичам фрезиите, за мен те са символ на пролетта :) макар да ги има почти през цялата година. Свежите цветя в спалнята създават усещане за уют. Преди време ходих на курсове за икебана, но съм забравила всичко :), малко ти завиждам за книгата и ти пожелавам да подредиш още много цветни красоти!

    ОтговорИзтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...